Sommersjov 2018

Igen i år tilbyder Solrød Svømmeklub alle børnesvømmere til Sommerarrangement i Solrød Idrætscenter i dagene mandag-onsdag den 2/7, 3/7 og 4/7 fra kl. 9.00 til kl. 17.00

Foruden vandlege under vores dygtige træneres opsyn, vil der også være udendørs aktiviteter, og om onsdagen vil der blive arrangeret en spændende heldagsudflugt ligesom tidligere år.

Prisen er kr. 750,- pr. person.

Da der er begrænset deltagerantal vil børn mellem 6 og 14 år få fortrinsret. Derudover skal børnene selv kunne klæde om. En feriegæst/kammerat er velkommen.

Man skal medbringe madpakke, tøj efter vejret hver dag, solcreme og skiftetøj, men ikke mere end børnene selv kan bære. Onsdag skal vi ikke bruge badetøj.
Klubben giver drikkevarer og frugt. Derudover vil det være en fordel, hvis børnenes ting er pakket i en rygsæk.

Programmet for de enkelte dage

Mandag den 2/7
Vi mødes alle i forhallen til svømmehallen. Vi starter med, at dele børnene i enkelte grupper, som  efterfølgende skal lære hinanden lidt at kende.
Dernæst lave vi forskellige aktiviteter - både inde og ude - resten af formiddagen og over middag.
Omkring kl. 14.00 til ca 17.00 er vi i svømmehallen, hvor der igen vil blive leget godt og grundigt igennem.

Tirsdag den 3/7

Ligner meget mandagen. Vi har forskellige arrangementer både inde og ude, og hvis vejret er til det, kan det være vi går ned på stranden og laver nogle finde sandslotte.
Omkring kl. 14.00 til ca 17.00 er vi i svømmehallen

Onsdag den 4/7 (vi møder denne dag kl. 8.50)

Her går turen atter til vores meget HEMMELIGE sted. Vi bruger oftest de første 2 dage til at fortælle børnene, at vi ikke ved hvor turen går hen. At vi måske skal til en øde ø, hvor vi skal fælde træer og bygge en tømmerflåde, som vi selvfølgelig skal sejle hjem på.
Dagen starter med, at vi bliver hentet af 2 busser, som kører os til Holme Olstrup, hvor vi vil befinde os i hyggelige omgivelser med en masse forlystelser resten af dagen. Omkring kl. 16.00 bliver vi atter hentet af busserne, og vi vil ved ankomsten til Solrød Idrætscenter, tilbagelevere nogle meget trætte børn, som har hygget sig i alle 3 dage.
Man må gerne medbringe penge på denne tur, men på eget ansvar. Vi plejer at slutte af med, at hjælpe de børn der gerne vil besøge slik kiosken inden vi tager hjem.
(Turen til Holme Olstrup er aflyst, men turen går i stedet pr. tog til København, hvor vi vil besøge Tøjhusmuseet eller en af de andre forlystelsesparker der ligger lige ved Hovedbanegården i stedet. Mødetid onsdag kl. 9.00 og forventet hjemkomst på Solrød Station ca kl. 17.00)

Vi skal ikke bruge badetøj denne dag.

Husk: Mødetid kl. 9.00 præcis (onsdag og 8.50)

I de 3 dage sommersjov varer kan enkelte træner træffes på klubbens telefonnummer 42 42 92 81

Sidste tilmeldingsfrist er den 30. april af hensyn til planlægningen
(Vores sommersjov plejer dog at være udsolgt meget hurtigt)

Praktisk information om udfyldelsen:
  • Man kan max tilmelde sig selv og en gæst.
  • Ved tilmelding af gæst, bedes alle felterne omkring evt. gæst udfyldes (navn, fødselsdato, evt. sygdomme samt samtykke omkring fotooptagelser)
  • Ved tilmelding af søskende bedes man tilmelde dem enkeltvis.
  • Hvis man gerne vil følges med en person, bedes dette notes i feltet "Kunne godt tænkes at komme i gruppe med" (gæst kommer automatisk i samme gruppe). Begræns det venligst til ikke at være flere personer.
  • Gæster SKAL tilmeldes samtidig med egen tilmelding. De kan ikke tilmeldes efterfølgende.

PS Vi sender ikke nogen børn hjem alene. Hvis barnet/børnene SELV skal gå/cykle hjem, SKAL der gives besked til klubben
15.06.2018
02.07.2018 kl. 09.00 - 04.07.2018 kl. 17.00