Klubmodul henter siden
Medleystævne
Tilmeldingsfrist er overskredet
Så er det for sidste gang i indeværende sæson muligt at komme til begynderstævne på "hjemmebane" i Solrød Svømmehal. Stævnet retter sig mod Svømmeskolebørn og de nyeste Talentholdssvømmere. De forventes, at T-svømmerne deltager i Solrød Sommer Cup om eftermiddagen samme dag, men de er ligeledes velkomne om formiddagen.

Vi har tidligere på sæsonen afholdt frøstævne og bæverstævne med stor succes, og nu er turen så kommet til medleystævnet.

Løbene er denne gang koncentreret omkring medley-konceptet, dvs. 50 meter løb bestående af to forskellige discipliner, rene 50 m løb i ryg, bryst og fri og 100 meter "rigtig" medley med alle 4 discipliner. Og endelig sluttes af med en holdkap i medley.

Alle svømmere modtager en guldmedalje, diplom og badehætte med logo svarende til stævnet.

De som tilmelder sig, vil blive tilbudt at træne lidt sammen med vores Talenthold, i dagene op til stævnet.

Vi håber at se rigtig mange Solrød Svømmere til dette ministævne, som finder sted den 2. juni 2018 fra 9.00-11.00.

Praktiske oplysninger fremsendes til de tilmeldte 3-4 dage før stævnets afholdelse.

Løbsvalg bedes så vidt muligt udfyldt sammen med tilmeldingen. Hvis man ikke rigtigt ved hvad svømmerne kan eller vil, klarer vi løbsvalget sammen med deres træner efterfølgende.

Solrød Svømmeklub
Tilmeldte
4 /40
Tilmeldingsfrist