Klubmodul henter siden
Træning i påskeugen
Tilmeldingsfrist er overskredet

Forespørgsel omkring træning i Påsken

Vores oprindeligt planlagte træningslejr i påskeugen bliver som bekendt ikke til noget. Dette skal dog ikke afholde os fra at planlægge noget spændende træning i denne uge. Inden vi gør dette mere specifikt, vil vi forespørge omkring interessen herfor, hvorefter vi vil se ind i vores muligheder.

Træningen vi søger, vil hovedsageligt skulle understøtte det stævneprogram som ligger umiddelbart efter påsken, hvorfor vi vil se ind i træning i 50m bassin.

Mulighederne vi umiddelbart har, er som følgende:

Købe os til vandtid i naboklubberne (Tåstrup/Ishøj).

Indgå i noget træningsfællesskab i lighed med den vi havde med Roskilde i juleugen.

En lille smuttur til et spændende sted, dog ikke af en ugen varighed, men måske en 3-4 dage.

Valgmulighederne I skal tage stilling til er

·       Jeg er træningsnarkoman og klar på det hele

·       Jeg vil gerne træne, men jeg vil hjem og sove i min egen seng

·       Jeg har ikke mulighed for at træne i påskeugen