INDMELDELSE OG TILMELDING

For at tilmelde dig et hold i Solrød Svømmeklub skal du gøre følgende;
 

OPRETTE EN PROFIL

-Profilen skal oprettes til den person, som skal tilmeldes det pågældende hold
-Er der flere i husstanden som skal tilmeldes, skal der laves én profil for hver
-Det er dit ansvar at din profiloplysninger altid er korrekte - dette gælder især e-mail og mobilnummer
 

TILMELDING TIL HOLD

-Tilmeld dig et eller flere hold
-Betaling vil foregå med det samme via en Visa/Dankort transaktion
(vi modtager ikke andre former for kreditkort end Dankort eller Visa/Dankort)
Når du har tilmeldt dig og betalt, er du klar til at starte
 

UDEN DANKORT

Hvis du ikke har mulighed for at betale med dankort, er det også muligt at betale via en kontoroverførelse i løbet af sæsonen. Hvis du ønsker at betale via bankoverførelse, skal du kontakte kontoret på solklub@solklub.dk eller. telefon i kontortiden. Her vil du få information om hvordan du gør. Vi modtager også Mobilepay - mod forudgående aftale
 

VENTELISTE

Hvis holdet er fyldt har du mulighed for, at tilmelde dig på venteliste.Du vil således modtage en mail, hvis der bliver en ledig plads på holdet.
 

HOLDSKIFTE

Hvis du ønsker at skifte mellem to hold af samme niveau, kan du kontakte klubben pr. mail solklub@solklub.dk eller pr. telefon i kontortiden, og der igennem aftale et holdskifte.
Hvis du ønsker af skifte holdniveau, bør du snakke med instruktøren på dit nuværende hold, for at høre hvilken hold han/hun mener du fremover skal gå på. Dernæst skal du sende en mail til solklub@solklub.dk eller pr. telefon i kontortiden, hvor du fortæller hvilket hold instruktøren anbefaler, samt hvilket hold/tid du ønsker at skifte til.
Ved holdskifte vil eventuelle prisforskelle blive opkrævet
 

AFLYSNINGER

Ved aflysninger vil du modtage en e-mail eller SMS.
Det er derfor vigtigt, at disse oplysninger er korrekte.
Der ydes ikke erstatningssvømning ved aflysninger
 

PROFILER

Oplysningerne kan rettes ved at logge på din profil.
Ønsker man ikke længere at have en aktiv profil, kan man ved at rette henvendelse til klubben på solklub@solklub.dk med oplysninger om hvilke profiler man ønsker at få gjort In-Aktive