Retningslinjer for omklædning og adgang til svømmehallen

For at opnå en så smidig og god oplevelse som muligt for alle i svømmehallen, beder vi alle medlemmer følge nedenstående retningslinjer:

• Adgang til omklædningsrum: Der er adgang til omklædningsrummet 20 minutter før svømmeundervisningen starter. Sørg for at 'barfordsområder' forbliver barfodsområde, særligt i vinterperioden er det rart for alle.

• Børn klæder selv om: Vores udgangspunkt er, at alle børn selv sørger for at klæde om og låser deres tøj inde i skabene. (Der findes særregler for holdene 'Begynder 1' og 'Begynder 4 år')

• Brug af skabe: Vi anbefaler at alle holder bænkene fri og benytter de opstillede skabe, der kan låses med en 10-krone, som du får retur efter brug. Derved undgår du at miste eller forbytte tøj.

• Forældre i omklædningen: Er du i omklædningen som forældre, sørg da gerne for at hjælpe til med at sikre at alt foregår i god ro og orden. Du må meget gerne hjælpe os med at holde omklædningen ren ved at svabe i bruserummet.
  • Kønsopdelt omklædning: Vores omklædningsrum er kønsopdelt fra barnet fylder 7 år.

• Klar til at komme ind i svømmehallen: For at komme ind i svømmehallen, skal man være vasket med vand og sæbe (uden badetøj).
    Håret skal vaskes eller der skal benyttes badehætte.
  • Kun rigtigt badetøj accepteres som badetøj - dvs. ingen undertøj eller lignende.

• Adgang til svømmehallen: 10 minutter før svømmelektionen starter, kan barnet gå ind i svømmehallen og tage plads der hvor holdet plejer at gøre sig klar. For mindre svømmere anbefaler vi at komme så tæt på start, for at barnet ikke skal sidde og fryse.

• Mobiltelefoner og kamera'er: Er naturligvis hverken tilladt i omklædningen eller i svømmehallen. Vi gør opmærksom på at trænere, i starten af svømmeundervisningen har brug for telefoner til at tjekke svømmerne ind. Trænere og ledere i svømmeklubben kan ligeledes have brug for mobiltelefoner, kamera'er og PC'er i svømmehallen.

• Nyheder