Solrød Svømmeklub indgår samarbejde med SponsorWorld og Fenris Sport

Solrød Svømmeklub har sammen med SponsorWorld og Fenris Sport, lavet en aftale, der kommer medlemmer af Solrød Svømmeklub til gode.

SponsorWorld har blandt andet designet vores nye logo. Derudover sikrer vores nye partnerskab, at alle der fra den kommende sæson svømmer på et fast hold, tilbydes en gratis klub T-shirt.

Udover en klub T-shirt til vores medlemmer, vil du i den kommende sæson også skulle vænne dig til at se vores trænere i helt nye og lækre uniformer - selvfølgelig leveret og designet via vores samarbejdspartnere.

Vi håber, at rigtig mange af vores medlemmer vil takke ‘Ja’ til tilbuddet om en klub T-shirt, der kan bruges både i og udenfor svømmehallen.

Vi åbner selvfølgelig også en online klubshop, hvorfra du som medlem kan supplere garderoben.

Vi glæder os til det fremtidige samarbejde og venter spændt på at vi kan afsløre noget super fedt klubtøj.